Träna

Sist jag tränade ordentligt var i somras. Sedan var det dags för jobb och körkort så satsade endast på det och träningen hann jag inte med. Efter körkortet har jag varit sjuk nästan varje dag och inte känt mig redo för träningen än. Som tur är har jag ju gått till och från jobbet varje dag i sammanlagt en timme så att jag fått röra på mig lite. Men nu är det dags igen. Har verkligen längtat efter att få börja träna på riktigt. Hämtade ju ut mitt gymkort idag. Men väl hemma bestämde jag mig för att börja smått. Så körde intensiv styrka i 25 min hemma. Lär ha grov träningsvärk eftersom jag inte tränat på länge. Men snart är jag back on track. Är dessutom väldigt taggad då jag och en kollega har en liten tävling i en månad om vem som går ner mest i vikt, vi ska allt peppa varandra! Ciao<3
 

Kommentarer
Postat av: Gena

Yey, kör stenhårt!! :)

Svar: Detsamma (läste ditt inlägg) :D
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback