Twilight Breaking Dawn part 2

Idag åkte jag och älsklingen in till Heron City vid sju tiden. Vi åt på Tacobar och sedan gick vi på bio. Vi reserverade platser redan förra helgen till filmen Twilight Breaking Dawn part 2. Hade verkligen sett fram emot att se den sista filmen av alla Twilight filmerna. Jag tyckte filmen var bra, inget wow men den var såklart bra. Tänker faktiskt inte skriva mer än så med risk för att avslöja något. Blev dock super irriterad på ett Twilight-fan som satt en stol bort från mig. Hon satt och klappade händerna, kunde inte sitta still och tjöt hela tiden. Och inte nog med det, hon avslöjade saker redan innan de hänt. Det visade sig att hon redan hade sett filmen en gång och efter denna gång ville hon se den igen. Tycker i alla fall man ska kunna vara tyst och visa respekt för andra. Men men, bra film. Ciao<3
 

Kommentarer
Postat av: Gena

Oh, ska nog gå och se den under veckan ^^

Svar: Gör det :)!
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback