Blodprover

Imorse vaknade jag tjugo över sex, kände mig helt frisk, bara en aning trött. Gjorde mig iordning och precis när jag skulle åka till jobbet började jag känna mig febrig, tar tempen som visar 37,9 vilket är lite feber men tänkte att lite feber skadar ingen. Åkte till jobbet men väl där ville de att jag åker hem och vilar och blir frisk istället. Så ringde vårdcentralen och bokade en tid. Vill ju veta vad som är fel på mig. Fick en tid klockan nio så gick dit. Först fick jag berätta om alla mina symptom. Sedan lyssnade en sköterska på mitt hjärta, lungor, kollade öronen och tog ett prov i halsen. Efter det fick jag gå till en annan sköterska som tog blodprov i fingret på mig. Det bokstavligen sprutade blod, på hennes vita byxor dessutom. Sedan fick jag gå tillbaka till den första sköterskan som berättade att de inte hittade något fel. Så hon skickade mig till labbet där ännu en sköterska fick ta blodprov i armen på mig. Hon fyllde fem rör om inte mer. Så på tisdag nästa vecka ska jag få svar om de hittat något. Blev en tur förbi centrum för att köpa present till lilla Joline som fyller 1 år snart. Sedan åkte jag hem och nu har jag tänk vila resten av dagen. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback