En riktig hemmafru

Imorse åkte Nick med sin familj till deras stuga för att fixa och dona. Så jag påbörjade städningen här hemma själv. Slutade med att jag bytt till rena sängkläder och nya handdukar i badrummet, satt igång en tvättmaskin, dammat och dammsugit hela våran våning, vattnat alla blommor i huset, gjort rent våran toalett samt speglar och handfat i vårat badrum och städat lilla hallen. Och efter all städning blev jag riktigt sugen på att baka. Så bakade kolakakor för första gången, gick riktigt fort och blev jätte bra. Och så bakade jag en kladdkaka med vitchoklad i smeten samt riven vitchoklad på toppen. Har inte smakat kladdkakan än, väntar på älsklingen först. Nu tänker jag sitta ner och vila en stund innan Nick kommer hem och vi ska städa Nellies bur. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback