Hämtat ut körkort

När Nick kom så körde jag bilen för första gången själv utan handledare. Först åkte vi till posten där jag hämtade ut mitt riktiga körkort, sedan fick jag fortsätta köra till Ica där vi skulle handla. En ny bil igen, så gick väl inte så jätte bra. Och mindre bra av att Nick klagade på allt och tjatade att jag skulle köra eco-driving. Men nästa gång blir nog bättre. Vi åkte hem igen och jag spelade lite World of Warcraft medans Nick spelade Smite. Strax innan sju började vi laga mat tillsammans. Blev kotletter, potatisklyftor, brieost, vitlökssmör och sparris. Vi hade även köpt ett rött vin åt pappa. Satt vid matbordet en lång stund och pratade om veckan som gått. Mysigt! Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback