Kalla höst

Börjar känna mig sjuk vilket inte är så roligt, men det förvånar mig inte med tanke på årstiden samt att jag jobbar med barn. Idag promenerade jag som vanligt till jobbet med Angelica. Jobbade 9.oo-16.oo och vi tog även sällskap påvägen hem. I brevlådan hittade jag ett paket från photobox där jag framkallar bilder från. Denna gången var det väldigt mycket bilder. Började genast sortera när jag kom innanför dörren. Och lyckades fylla mitt påbörjade album och måste nu köpa ett till för att få plats med alla bilder. Älsklingen kom hem med köpt middag efter sin träning. Tog nyss en dusch och ska bara ta det lungt resten av kvällen. Imorgon är det äntligen fredag! Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback