Kanelbullensdag

Idag promenerade jag med Angelica till jobbet som nästan varje morgon. Så skönt att få röra på sig och kunna prata påvägen dit. Jobbade 9.oo-16.oo. Vi bakade kanelbullar med barnen vilket de tyckte var riktigt kul. Och denna vecka har jag även kört samlingar för första gången, nytt och roligt. Efter jobbet fick jag skjuts hem av Angelica och hennes mamma. De skulle låna en transportbur till deras hamster så passade på att skicka med lite bullar till dem! Har precis betalat räkningar, beställt fotoframkallning och funderat på vilken film jag och Nick ska se på bio i helgen. Nu ska jag strax vika tvätt och bara ta det lungt. Älsklingen är och tränar så blir jag som ska bjuda på en god middag senare. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback