Körkort!

Har hållt tiderna för min uppkörning och teorin lite halvdiskret för er läsare på bloggen. Det började med att jag hade ett teoriprov den 10 September, fick dock EN poäng ifrån godkänt vilket var en riktig besvikelse så mycket som jag hade pluggat. Sedan var det dags för uppkörningen den 13 September. Var så sjukt nervös men jag klarade det. Hon sa att jag körde defensivt så är jätte nöjd. Fick blommor och choklad från mamma och pappa när jag klarade uppkörningen. Sedan fick jag alltså boka om teorin och det fanns inte tid förens två veckor senare. Första veckan satsade jag mer på jobbet. Andra veckan pluggade jag minst en timme om dagen och igår tre timmar. Så var det dags för teorin idag innan jobbet, och jag klarade det! Blev så himla glad. Äntligen har jag tagit körkort och kan satsa på andra saker i livet. Och äntligen kan jag spara mina pengar istället för att använda dem på lektioner, prov och uppkörning. Så himla lycklig och stolt att jag tog tag i det. Nu gäller det bara att hålla igång körningen. Om en vecka får jag hem det riktiga körkortet! Ciao<3

 

 
 

 


Kommentarer
Postat av: louize

Riktigt bra jobbat! Grattis :D

Svar: Tack så mycket! :)
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback