Long day

Vaknade tidigt och galet trött, började 7.3o imorse. Var dock en bra dag på jobbet och tiden gick fort. Slutade nämligen två. Promenerade hem och myste med Kiwi och pratade med mami tills Angelica kom strax efter tre. Vi tog sällskap till Ica där jag handlade och hämtade ut mina skor från Nelly. Sedan promenerade jag hem igen och hann knappt ta av mig jackan innan jag skulle tillbaka till jobbet för personalmöte 17.3o-20.3o. Mötet handlade om barnsäkerhet och första hjälpen och jag lärde mig hur man gör hjärtlungräddning på barn. Kom hem för ett tag sedan och har hunnit duscha. Nick är påväg hem från Norrköping och har med sig middagen som består av mcdonalds. Blir en himla sen middag så lär väl sova direkt efter. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback