Tisdag

Kort dag på jobbet idag, slutade två och mötte upp Malin i centrum. Hon följde med mig till vårdcentralen där jag fick mina provresultat från förra veckan. Det visade sig att jag har vitaminbrist av B12 och Folat. Så jag måste ta tabletter för det, speciellt för Folsyran. Det är detta som gjort mig trött och gjort att jag haft sämre minne. Utöver det så är jag tydligen allergisk mot Husdammskvalster. Vilket innebär att jag måste byta sängkläder ofta, helst en gång i veckan (gör varannan nu). Måste även städa ofta så att jag inte har en massa damm i sovrummet. Och så fick jag ett recept på allergi tabletter att hämta ut på apoteket. Det är säkerligen detta som min hosta beror på, men vi får se. Känns skönt att ha fått lite svar i alla fall. Efter besöket på vårdcentralen åkte vi hem till mig där vi hängde tills hon åkte hem vid sex. Då lagade jag maten, vegetarisk paj, som var riktigt god. Nu har även mamma kommit på besök resten av veckan för att bland annat flytta med sina saker. Så har varit med henne och Kiwi nu på kvällen. Ciao<3
 

Kommentarer
Postat av: nattha

Vart bor din mamma och pappa? Tänkte eftersom du och Nick har flyttat hem till dig

Svar: Min mamma bor på Gotland och min pappa bor i Dalarna där han har sitt jobb. han bor dock hemma vissa helger. :)
Isabelle Bongcam

2012-10-29 @ 21:47:54

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback