Sjuk

Blev inget bloggande igår för var helt slut. Har ett bra tag känt att jag börjar bli sjuk och igår hade jag ont i halsen och var helt sjukt trött och kände mig inte så bra. Så efter jobbet hängde jag bara hemma. Och imorse vaknade jag av att halsen var värre så jag bestämde att jag behövde en dag till att vila och bli frisk. Somnade om och sov inte alls bra och fick tvinga mig själv att vakna strax efter tolv. Min kropp är verkligen helt slut och jag hade säkert kunna sova exakt hela dagen. Ska ringa min vårdcentral och boka tid. Har nämligen haft en hosta från och till som varit förjävlig vissa stunder i 2,5 månad. Och känt mig extra trött, haft hjärtklappningar när jag varit still och nu orkar min kropp ingenting. Så känner att det är dags att kolla upp vad som är fel. Men idag blir det en vilodag. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Louize

Krya på dig!

Svar: Tack :)
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback