Söndag

En dag full med fart som vanligt. Åt frukost med älsklingen sedan städade vi Nellies bur. Efter det åkte vi förbi Jysk och lämnade tillbaka ett underlakan. Sedan åkte vi till Ikea som var fullproppat av folk. Köpte kuddöverdrag till kuddarna vi ska ha i sängen, efterlängtat från min sida. Valde lite glada färger, passar utmärkt. Efter Ikea åkte vi till Ica och handlade mat. Hämtade upp Paula och åkte till mig snabbt innan jag och Paula åkte till Kista centrum. Letade efter ett fotoalbum utan resultat. Men hittade två krokar till badrummet och lite små hygien saker. Åt middag framför ett avsnitt av SAO och Solsidan med Nick. Och nu ska jag bara ta det lungt innan sängdags. Ciao<3
 
 
Äntligen är vårat sovrum klart, helt underbart.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback