Ted

Igår såg vi filmen Ted på bio, en fantasy komedi film. Samma skapare som Family Guy (samt vissa skådespelare som har röster i serien). Handlar om en ung pojke som önskar att sin nalle ska börja prata på riktigt och bli hans bästa vän. Önskan slår in och nallen och pojken blir bästa vänner. När pojken blivit en man bor fortfarande nallen hos honom och hans flickvän. De lever att kaotiskt liv där de röker bong och super sig fulla och flickvännen börjar tröttna. Filmen var riktigt rolig, satt och skrattade nästan hela filmen och ibland fick jag hålla mig för skratt när jag tänkte tillbaka på ngt i filmen men resten av publiken var tyst. Så den var alltså riktigt bra och spännande. Helt klart sevärd film. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback