60 Övningskörningen

Efter jobbet satte jag mig och pluggade teori en timme. Lyckades fylla ett helt A4 papper med en mind-map om endast kapitlet Bilen. Men skönt att jag börjar bli klar med mina mind-maps så jag kan sitta och plugga på dem istället för hela boken.

   Efter middagen övningskörde jag 20 minuter med pappa. Vi åkte bara omkring här i Jakobsberg eftersom det är här jag kommer att köra upp. Allting gick väldigt bra. Utsattes ju inte för något svårt heller och var inte så mycket trafik. Ciao<3

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin Maria Johansson

Så gjorde jag också när jag pluggade till körkortet, jag skrev ner dom viktigaste sakerna kortfattat, det funkade jätte bra :)

Svar: Ja det känns som att man lär sig mer då medans man skriver också! :)
Isabelle Bongcam

Postat av: Malin Maria Johansson

*Svar:* Jo, en del lär sig ju bra genom att skriva ner det allra viktigaste ur en text :)

2012-09-05 @ 21:59:43
URL: http://mawilin.blogg.se/
Postat av: Sara

oj jääävlar ;D jag pluggade oxå som ett AS innan verkligen....läste igenom den där jävla boken 4 ggr :p körde oxå upp i jakan, alla får ju olika rundor typ, min var skitlätt (as tacksam över de haha) men du får nog säkert som jag och flera andra..köra bort till hjulsta korset där borta elr vad e nu heter...och köra runt hela den rondellen och sen tillbaka till jakan..de fick jag & min kompis :b

Svar: Ja fast körde med deras diesel bil idag (som man har när man kör upp) och det gick verkligen skit. Så är väldigt irriterad och just nu känns det som om jag börjat om från noll med körningen och är osäker på om jag kommer klara. Men tack för tipsen i alla fall :)
Isabelle Bongcam

2012-09-06 @ 11:59:07
URL: http://sannerfeldt.blogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback