61 Övningskörningen

Idag var det övningsköra med körskolan som gällde efter jobbet. Var ett halvår sedan sist ungefär (vintras) och då körde jag 6 lektioner. Så satte jag mig i deras diesel bil och direkt kändes allt skit. Ingenting är som på min bil jag brukar köra. Det blev ryckigt och jobbigt eftersom den rullar snabbare om man har fel växel i. Nej det gick verkligen dåligt. Blev så himla besviken på mig själv, kändes som att börja om från noll igen. Backade runt hörn och parkerade på olika sätt och jag satte det inte. Grundgrejer. Hur ska jag kunna köra upp snart när jag inte ens kan köra bilen. Är super stressad över detta och inte alls på humör. Imorgon är det dags igen så bara att bita ihop antar jag. Hata diesel bilar!! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback