62 Övningskörningen

Idag var det återigen köra med bilskolan som stod på schemat efter jobbet. Idag gick jag dit med inställningen "Jag kan och jag ska göra mitt bästa". Och måste säga att det gick mycket bättre idag än igår. Nu börjar jag lära känna den nya bilen mer. Och har även insett att det inte handlar om diesel eller bensin utan det handlar om att byta från en bil till en annan. Det tar tid att vänja sig vid en ny bil. Idag övade vi på stadskörning. Det kunde gått bättre men är inte helt hundra på bilen än vilket gör att jag inte fokuserar så mycket på allt annat som man måste tänka på. Måste öva mycket på speglar och att köra lungt! Min körlärare sa ärligt att hon inte tror jag kommer klara en uppkörning nästa vecka, det är jätte bra att hon säger det. Men jag kommer känna själv när jag känner mig redo och gör jag inte det när det är dags får jag kanske flytta den trots allt. Nu gäller det att lära mig allt och lära känna bilen så att jag kan visa att jag kan! Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback