63 Övningskörningen

Körde en stund med pappa idag. Övade på fick-parkeringar, vanliga parkeringar och att backa in på parkering. Och jag vet inte vad som hänt, gick inte alls bra och vi båda blev irriterade på varandra. Innan jag började övningsköra med bilskolan gjorde jag en perfekt fick-parkering och nu gick det inte alls bra. Är så förvirrad då pappa och körläraren säger olika saker och bilarna är helt olika och även olika stora. Kunde inte ens backa runt hörn bra med min bil nu. Så helt ärligt vet jag inte vad som händer i mitt huvud men allt går fel när det gäller körningen. Och nu är det inte många dagar kvar. Frågan är om jag ombokar eller chansar. Just nu känns det fan inte bra alltså. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Louize

Fan vad jobbigt då sitter vi samma båt kan jag säga.

Svar: Hur går det för dig?
Isabelle Bongcam

Postat av: Fotograf Annie

Kul med övningskörning :)

Svar: Helt okej, haha. Beror på hur det går! :)
Isabelle Bongcam

2012-09-10 @ 22:40:35
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback