Dåligt väder och middag ensam

Imorse var det riktigt ruggigt väder. Blev ingen promenad till jobbet. Trots kaffe blev jag inte pigg på jobbet så det var tur att jag slutade två även idag. Tog bussen hem och lagade keso plättar till lunch/mellanmål. Det var helt okej, smakade som en blandning av plättar och ostkaka. Fast inte lika gott som det sistnämnda, haha. Under eftermiddagen pluggade jag teori varvat med surfning. Idag jobbar Nick i Norrköping och kommer  han hem imorgon så blev middag i min ensamhet. Tortellini med ostsås, knaperstekt bacon och tomat blommor. Är fortfarande så mätt att jag mår illa. Ska strax börja plugga igen innan min skönhetssömn. Ciao<3
 
Mina kesoplättar med mammas jordgubbssylt, var himla svårt att få dem snygga dock..
 
Min glamorösa middag. Nu förstår ni varför jag är proppmätt!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur går det med ditt körkort? :)

Svar: Det går framåt, jag är på rätt väg haha :)
Isabelle Bongcam

2012-09-27 @ 08:37:42

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback