Glossybox Special Box

Denna månaden kunde man beställa en special box utöver den vanliga för en extra summa. Man fick veta vilka märken som skulle finnas men inte vilka produkter. Jag blev faktiskt riktigt glad över denna box och tyckte att den kompenserade den vanliga. Exklusiva märken. Har prövat YSL concealern, som jag tyckte var riktigt bra. Har även prövat Armani parfymen&bodylotion som luktade underbart och höll i sig tills dagen efter. Resten har jag inte hunnit pröva men det kommer. Ciao<3
 
 
 
Innehållet:
 
Giorgio Armani Acqua Di Gióia - parfym
Yves Saint Laurent Touche Èclat - concealer
Yves Saint Laurent Forever Youth Liberator Serum - serum
Brazilian Peel Facial Treatment - kemisk peeling
Goldwell StyleSign Power Whip - Volume Mousse - volymmousse
Goldwell StyleSign Big Finish - Volume Hairspray - volymspray
OPI Nail Color - nagellack

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag har hårspray från Goldwell Stylesign, tycker den är grym! :)

Svar: Har inte hunnit testa den än :) så kul att höra att den är bra :D!
Isabelle Bongcam

Postat av: Sara

Tror iofs inte att det är helt samma, min är orange ;) men den är säkert lika bra ;D

Svar: Hahaha okej! :D
Isabelle Bongcam

2012-09-30 @ 23:05:19
URL: http://sjp.webblogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback