Jobb och personalmöte

Imorse hade jag verkligen svårt att gå upp ur den varma sängen, men lyckades till slut. Promenerade till jobbet med Angelica vilket känns riktigt bra (men riktigt dåligt att jag köpt busskort..). Det var en bra dag på jobbet och slutade två så det blev en promenad i min ensamhet hem. Varför ta bussen när det är en omväg och tar längre tid? Väl hemma var det tänkt att jag skulle plugga men var så himla seg. Surfade lite och sedan låg jag under en filt framför tv'n tills jag var tvungen att ta mig till jobbet igen för personalmöte. Blev promenad dit återigen. Mötet slutade strax efter sju och då mötte jag upp Nick på Jet pizzeria som fick bli vår lösning på middag. Nu sitter jag hemma i min härliga ziperall och ska försöka plugga en stund. Har tänkt lägga mig tidigare ikväll. Ciao<3
 
Himla kallt när jag skulle iväg till personalmötet så uggsen och halsduk åkte på, mys!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack! Känns så kul!! :D

Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Vad jobbar du med? :)

Svar: Som barnskötare på förskola :)
Isabelle Bongcam

2012-09-26 @ 19:13:00
URL: http://idasbeauty.se
Postat av: Sara

Sv: Hihi jaa de e verkligen jättegott! Superbra mellis hihi :D

Svar: Ja mums! :)
Isabelle Bongcam

2012-09-26 @ 20:01:00
URL: http://sjp.webblogg.se
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv. Jaha vad roligt! :D det gör jag med. Vart jobbar du någonstans?

Svar: Jobbar i Jakobsberg! Dudå :)?
Isabelle Bongcam

2012-09-26 @ 20:46:53
URL: http://idasbeauty.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback