McDonald's och cocacola

Nu när jag och Nick har börjat flytta in hos mig insåg jag att vi samlat på oss ungefär 60 cocacola glas genom mcdonald's. Enda sedan det startade har vi börjat samla. Har även fått från Nicks granne samt av mina föräldrar när de ätit plusmeny osv. Vi har till och med två glas från Gran Canaria. Så vi är absolut inte i behov av vanliga dricksglas. Nu gör det inte ens något om man tappar ett glas eller två, förutom att de är så fina och man inte vill förstöra dem haha. Ciao<3

 


Kommentarer
Postat av: louize

Det var många :) själv har jag bara fem stycken.

Svar: Ja men de är ju fina så :)
Isabelle Bongcam

Postat av: Fotograf Annie

Det var inte dåligt vad ni samlat på er :)

Svar: Nej eller hur :)
Isabelle Bongcam

2012-09-14 @ 01:36:25
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback