Nordic Light Hotel

Igår firade jag och Nick våra sju år tillsammans. Vi åkte in till stan vid ett tiden. Checkade in på hotellet Nordic Light Hotel precis vid centralen. Sedan åt vi lunch på donken och införskaffade oss lite gott till rummet. Vid fyra var det dags för en timmes massage på rummet. Nick fick börja och sedan var det min tur. Efter massagen tog vi en varm dusch och kollade lite tv innan det var dags att fixa sig för att gå ut och äta. Vi hade bokat bord på favorit restaurangen Italiano på Nybrogatan klockan nio. Rekomenderar verkligen stället. Beställde tortelloni med spenat och ricotta fyllning till varmrätt, så himla gott. Och till efterrätt körde jag på favorit drinken rasberry martini (ni måste testa den där!!) och en pannacotta. Pannacottan var dock inte så himla god så fick tyvärr lämna det mesta så det var tur att den var liten. Vi kom tillbaka till hotellrummet vid elva och kollade på filmen Avatar. En riktigt mysig och romantisk dag! Och idag gick vi upp tidigt och njöt av den fullständigt underbara frukosten! Ciao<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback