Söndag

Då var det dags för ännu en söndag. Efter den goda hotell frukosten åkte vi som sagt hem. Nick hjälpte sin familj vid deras stuga och jag har pysslat med saker hos oss. Vid fem tiden kom Paula över en stund, det var ett tag sedan så vi hade mycket att ta igen. När hon gick hem strax innan sju satte jag och Nick igång med maten. Idag lagade vi tillsammans, mycket roligare så. Blev makroner med köttfärssås, mumsigt. Efter maten har jag suttit och pillat med bilder på datorn och även hunnit se lite anime serier med älsklingen. Nu är det dags att göra sig iordning och sova. Imorgon ska jag promenera till jobbet i sällskap med Angelica. Ciao<3
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa FOTO

rösta rösta nr3

http://michanscorner.blogg.se/2012/september/finalisterna.html#comment


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback