Tjejkväll

Igår jobbade jag till 16.oo. Fick skjuts av Angelica till Ica där jag hämtade ut paket samt handlade lite till kvällen. Sedan väntade jag utanför Paulas jobb på att hon skulle sluta vid fem. Vi tog sällskap hem och väl hemma pluggade jag lite teori innan det var dags för hembakad pizza med Nick, min bror och hans sambo Emma och Pappa som är här under helgen. Efter maten gick jag till Paula för en tjejkväll med henne och Angelica och Therese. Vi satt och pratade hela kvällen samt åt gott och skrattade. När klockan närmade sig tolv låg alla helt däckade i soffan och vi insåg att det var bäst att säga hejdå. Sov själv inatt då Nick lanade hos Kendi men däckade ändå direkt. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback