En helg full av shopping och mys

I fredags efter jobbet åkte jag och Angelica till Sundbyberg där jag bokade tid för att fylla i min senaste tatuering som tappat färg. Sedan åkte vi hem till mig och bara slappade. När hon gick hem fixade jag med mina garderober och så kom pappa hem. Vi åt pizza och efter maten drog jag hem till Therese med Angelica. Där var vi hela kvällen tills klockan blev så pass mycket att vi höll på att somna.
   Igår åkte jag och Paula till Kista galleria. Där blev det en massa shopping (mer bilder på det kommer eventuellt senare). Vi åt en sen lunch och åkte sedan hem igen. Jag gick direkt till Ica där jag mötte Therese. Vi handlade lite på Ica och beställde sushi till middag sedan drog vi till henne. Där var vi hela kvällen och gjorde planer för Ayia Napa. Blev en sen kväll så däckade direkt när jag kom hem.
   Idag har jag följt med min bror och Emma till Rusta, Jysk och Ikea. Så även idag blev det lite shopping. Bland annat en pläd och en golvlampa som ni ser nedan. När jag kom hem monterade jag ihop en ny datorstol och en klädställning och fixade. Sedan åt jag en god middag med pappa. Har nyss kollat på lite PLL och ska strax göra mig i ordning för att sova. Det har varit en intensiv helg. Ciao<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga byxor!! :D

Svar: tack söto :)<3
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback