Flytt helg

I fredags var jag hos Paula en stund efter jobbet. Sedan blev det hembakad pizza med Nick, min bror och pappa. Under kvällen umgicks vi, drack kaffe och pratade. Sedan var det lördag och dags för Nick att flytta ut. Vi har separerat efter 7,5 år men kommer förhoppningsvis att fortsätta vara de bästa vänner vi är. När Nick packade så monterade jag ihop mitt nyköpta nattduksbord. Sedan lastade vi släpet och de åkte för att lämna hans saker. När de kom tillbaka åkte vi till Ikea där jag köpte lite nya möbler och på vägen hem åkte vi förbi min kollega där jag hämtade upp en soffa hon skänkte bort. Så nu är det lite rörigt hos mig, haha.
   På kvällen skjutsade jag pappa till en vän och sedan hämtade jag upp Paula. Vi åkte och käkade och sedan hämtade vi upp Therese och åkte hem till mig. Vi hade en mys kväll. Vid ett-tiden skjutsade jag hem dem. Sedan förberedde jag mig att sova i min gamla 120 säng då vi inte hunnit fixa den nya sängen. Men det var riktigt mysigt.
   Idag har jag monterat ihop den nya sängen med lite halv hjälp från pappa, gud så jag har svettats. Riktigt jobbigt men tror resultatet kommer bli dö snyggt. Nu har jag bara en byrå kvar att montera sedan är jag klar med sovrummet! Ciao<3
 

Kommentarer
Postat av: louize

Vad tråkigt:/


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback