Måndag och ny vecka

Igår var det första kvällen jag bodde själv. Jag och Nick pratade innan vi sov men usch vad jag sov dåligt i den nya sängen. Den kändes så hård att det var som att ligga på golvet. Hoppas verkligen att det försvinner eller att jag vänjer mig. I morse promenerade jag i det gråa vädret till jobbet. Jobbade 9-15.15 och efter jobbet drog jag till Rebecca för att fylla på naglarna. Den här gången valde jag guld glitter. Sedan blev det promenad hem igen. Hann bara vara hemma en stund sedan mötte jag upp Paula och drog till Ica för att handla mat till veckan. Var inte hemma för ens efter sju och lagade mig lite mat som jag åt framför ett avsnitt PLL. Nu ska jag strax hoppa i duschen. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback