Helgen som var

I fredags hade jag film mys och sleepover här hemma med en kompis. Vi såg filmen Oblivion. Blev även en massa skratt och roliga klipp på youtube.
 
 
I lördags fyllde Therese år. Så på eftermiddagen gick jag hem till henne för att äta middag med hennes familj. Sedan gick vi hem till mig där vi förberedde för hennes födelsedagsfirande. Strax efter åtta började folk rulla in. Vi satt ute på min baksida och hade det super mysigt. Det blev bål, drinkar, musik, skratt, dans och kullerbyttor m.m. En riktigt lyckad fest och hade väldigt kul. Vid två tiden började folk gå hem och då däckade jag direkt efter få timmars sömn natten innan.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

vart har Nick tagit vägen? han e inte med ngt i bloggen nu på senaste :o

Svar: Jag har skrivit att vi har separerat ju :)
Isabelle Bongcam

2013-08-13 @ 22:17:07
Postat av: sara

men oj nej guuud vad tråkit :((( när skrev du de? gud jag mpste ha missat totalt :(

Svar: Har nämnt det några ggr minns inte vilka inlägg :) Vi gjorde slut i april ju!
Isabelle Bongcam

2013-08-14 @ 23:14:43

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback