Lördag i all ära

Tog en riktig sovmorgon i morse. Sov ut tills klockan var över ett och segade hela "morgonen". Vid tre fixade jag mig för att sedan dra en sväng förbi Therese. Sedan drog vi till Ica där vi mötte Sarah. Vi handlade och sedan sa vi hejdå så gick de hem till Sarah medan jag drog hem. Vid sju kom Paula över för att äta middag med mig och pappa. Pappa grillade kött och potatisknyten. Till efterrätt åt vi blåbär och drack champagne. Efter maten drog jag och Paula för att möta Angelica. Sedan satt vi hos mig och pratade en stund innan vi satte på filmen Scary movie 5 (som jag då redan sett). Även denna gång skrattade jag enormt mycket åt början. När filmen var slut kollade vi lite youtube klipp innan de drog hem för en stund sedan. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback