Ny vecka och slut på semestern

Har verkligen inte orkat blogga den senaste veckan. Förra veckan var det min sista semester vecka vilket jag utnyttjade till max. Och sedan hade jag en helt underbar helg full med händelser. Ska blogga mer om det senare. Igår började jag alltså jobba igen, på ett nytt jobb, en ny förskola. Det gick jätte bra. Idag var det dock en dag full med kaos. Jobbade 8-17.3o då jag stängde. Hoppas bara jag larmade ordentligt, svårt med nytt ställe. Är i alla fall sjukt trött nu och tänker inte göra något mer idag än att slappa. Blir nog en tidig kväll då jag börjar 7.3o imorgon. Ciao<3
 

Kommentarer
Postat av: sara

AS snygg grön kofta!!!!! vart ifrån?

Svar: Från Lindex :) det var dock ett tag sedan så vet inte om de finns kvar :)
Isabelle Bongcam

2013-08-13 @ 22:17:48

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback