Tillbaka i skolbänken

Idag var det dags för mig att börja plugga. Började klockan tio men åkte in tidigare med Malin som pluggar ett annat ämne på samma skola, så skönt att hitta rätt redan första gången. Sedan satt jag i deras soffa i lokalen och väntade på att min lektion skulle börja. Väl på lektionen fick vi presentera oss för varandra innan vi startade igång. Idag var det en dag med endast teori, så det blev till att anteckna noga. Och jag måste säga att wow vilken skillnad det är att plugga/lyssna när det handlar om något man är intresserad av. Tog in allt och lärde mig massa nytt redan på första lektionen. Kursen jag ska gå är alltså Make Up Artist, en kurs på fem veckor med två sammankomster per vecka. Så varje måndag och tisdag har jag nu tagit tjänstledigt så att jag kan få gå denna utbildning. Ser verkligen fram emot morgondagen. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback