En lista om 2013

Hade tänkt skriva en årsresumé innan nyår men har verkligen inte haft tid eller ork. Så tillsvidare tänkte jag göra som många andra och svara på några frågor iställlet. Får komma med en riktig resumé med bilder senare.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gjorde otroligt mycket som jag aldrig gjort förut och det är jag glad över.

Hur har ditt 2013 varit?
Det började som ett tufft år. Har aldrig mått så dåligt som jag mådde och jag var tvungen att vara stark för att orka gå vidare. Allting ändrades för mig i år. Jag blev singel efter 7,5 år och började bo själv. Men på så sätt hittade jag en bit av mig själv och efter det kunde jag börja mitt nya liv. Har haft så himla kul det senaste halvåret. Fått umgås med de bästa människorna i mitt liv. Fått uppleva saker jag aldrig trodde jag skulle få uppleva och faktiskt varit riktigt glad. Så från en jobbig början till ett riktigt bra slut. Inte mått så bra på flera år.

Blev du kär i år?
Jag har blivit småkär i någon, ja.

Vilka datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Jag kommer aldrig glömma 1/4 eftersom jag och Nick gjorde slut då. Jag kommer inte heller glömma 7/4 då jag började bo själv. Och jag kommer inte glömma den 5/8 då jag började prata med Adam.

Vad spenderade du mest pengar på?
Måste nog svara shopping, blev resor och annat men mest nya prylar/kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag har så fina människor omkring mig som verkligen funnits där. Och att jag lyckades hålla igång min träning så bra som jag gjorde och gick ner 13 kg.

Vem har du umgåtts med mest? 
Jag har umgåtts mycket med mina närmsta vänner men speciellt med Therese.

Vart reste du under 2013?
Jag reste till Gotland, Sundsvall och Cypern (Ayia Napa).

Vad gjorde du på din födelsedag?
Min födelsedag sög. Jobbade från tidig morgon till sen kväll då vi hade möte på jobbet. Och väl hemma blev det bara en massa bråk. Enda bra var väl den goda Tasty's mackan jag åt till middag.

Roliga minnen från året?
Kryssningarna med tjejerna, Ayia Napa med Therese, besöket från Linköpings-grabbarna, Sundsvall med Sara, Gotland med paula, pluggade till make-up artist, träffade Adam, alla utgångar.

Vem saknade du?
Saknade min familj på Gotland och mitt ex i början på året.

De bästa nya människorna du träffade?
Linköpings-grabbarna som jag träffade i Ayia Napa och Lisa som jag träffade på min make-up kurs. Och såklart världens bästa Adam.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Tro på dig själv och ge aldrig upp. 


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback