Kryssning med tjejerna

Insåg att jag inte har bloggat på över en vecka. Sist skrev jag om förra fredagen. På lördagen åkte jag iväg på kryssning med mina fina tjejer. Vi åkte in till stan vid fyra tiden och käkade middag på centralen innan vi åkte vidare till Värtahamnen för att checka in på båten Galaxy. Efter en riktigt lång väntan var vi äntligen på båten. Sjukt taggade drog vi till taxfree och köpte lite förkrök. Sedan utforskade vi båten innan det var dags att börja kröka och fixa sig. När vi var redo drog vi in bland folkmassorna och kollade på barndoms idolen Markoolio som uppträdde på scen. Helt galet var det. Och båten gungade så att alla flög omkring i korridorerna och på dansgolvet. Så himla roligt. När uppträdandet var slut så rockade vi loss på olika dansgolv på båten och stötte även på Markoolio som festade loss även han. Vid tre tiden var jag helt slut så jag däckade i hytten. En halvtimme senare kom tjejerna och hade ätit fyllekäk, OM jag blev sugen. Men vi somnade allihopa strax efter fyra och sov hela natten. Dagen därpå blev det shopping i massor och god frukost/lunch. Vi kom i hamn vid sex tiden och käkade middag påvägen hem. En riktigt grym kryssning med bästa sällskapet. Längtar redan tills nästa kryssning. Ciao<3
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback