Lördag och fest

Trots att jag inte var helt på topp igår så bestämde jag mig för att gå efter mina planer. Så Natali kom över på eftermiddagen och så drog vi och köpte sushi som vi tog hem till mig. Till maten drack vi vitt och bara njöt. Sedan fixade vi oss, lyssnade musik och förade. Strax innan tio hoppade vi på bussen som Therese befann sig på. Vi åkte till PG i jakan där vi förade och umgicks med ett gäng andra. Tanken var att vi skulle in till stan till en början. Men när klockan närmade sig ett så bestämde vi oss för att dra till MP istället. Vi dansade och hade kul men mitt illamående höll i sig hela kvällen så jag kunde inte riktigt gå all in utan fick ta några sitt pauser då och då vilket egentligen inte är min grej. Men kvällen vart lyckad. Vi tog taxin hem strax innan stängning. Ciao<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback