Sista veckan på jobbet

Den här veckan var det min sista vecka på jobbet. Så har jobbat lite kvällstid och satsat mest på jobbet. Har målat en stor pippi och en stor nalle puh på väggen i förskolan där jag innan även målat en stjärna och en båt. Så förhoppningsvis minns barnen mig lite. I torsdags var det sista dagen jag jobbade med mina kollegor då de skulle ha planering på fredagen. Jag fick en jätte fin present av de och kommer sakna de massor. Igår blev jag och Frida avtackade i skolan och fick blommor och en present av cheferna. Vi jobbade i barngruppen hela dagen och jag passade på att umgås extra mycket med mina små. När jag slutade var det jätte jobbigt att säga hejdå till barnen. Speciellt när en flicka som är nyfyllda ett år började stor gråta för att jag skulle gå. Mina fina barn, kommer sakna de mest! Fick skjuts hem och ledigheten kunde börja. Ciao<3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback