This week

Den här veckan har bara rullat förbi. Har jobbat, tränat och julhandlat. I fredags var det lucia och då gick barnen på jobbet luciatåg för föräldrarna. Sedan fick vi personal på mina avdelningar fina presenter. Så underbara föräldrar och det är en ära att ta hand om deras barn. Och fick så söta saker.
   Åkte hem efter jobbet och städade lite här hemma. Sedan kom min brorsa, pappa och Adam och så käkade vi pappas hemlagade pizza till middag. Vi satt och pratade hur länge som helst så jag och Adam bestämde oss för att stanna kvar hemma och umgås med de. Så det blev lite vin, ost och Bezzerwizzer spel hela natten.
 
 
Igår vaknade jag och Adam tre på eftermiddagen. Det hade hunnit bli mörkt så vi blev fett förvirrade. Vi gjorde oss i ordning efter att ha segat några timmar och så tog vi bilen till Kista där vi käkade sushi och köpte lite småsaker. Sedan skjutsade jag hem honom och åkte själv hem och fixade mig för kvällen. Strax efter tio åkte jag hem till honom där han och hans kompis satt och krökade. Jag joinade en stund sedan rörde vi oss till Garbo. Blev en kväll fylld med dans och roliga saker. Hade verkligen kul. Stötte även på Paula där inne. Och Adam köpte en ros till mig, så söt haha. När klubben stängde så tog vi taxin hem. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback