Glossybox Januari

Min elfte Glossybox hamnade i brevlådan förra veckan. Det var Januari månadens Glossybox med temat Functional Beauty. Blev riktigt dåliga mobil-bilder även denna gång. Ska försöka bättra mig så att det inte händer igen. Hitills har jag hunnit testa en produkt, torrbalsamet. Enligt mig väldigt bra faktiskt och höll i sig hela dagen. Ska bli spännande att pröva allt annat också. Och vill ni se vad jag fått i mina andra Glossybox så kan ni se dem i kategorin Glossybox. Ciao<3
 
 
 
 
Innehållet:
 
Burt´s Bees Lemon Butter Cuticle Cream - nagelbandskräm
Elite Models Intensity Eye Pencil - kajalpenna
Percy & Reed No-Fuss Fabulousness Dry Conditioner - torrbalsam
Oliva By CCS Eco Makeup Remover Wipes - smink rengöringsservetter
Illamasqua Cream Pigment - pigmentkräm

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback