Härliga lördag

Idag vaknade jag upp utvilad klockan nio. Låg kvar i sängen en timme och njöt. Åt frukost framför datorn och tog det lugnt. Klockan tolv mötte jag upp Paula och promenerade till Jakobsberg centrum. Idag var jag ute efter fyra saker och lyckades få med mig alla fyra. En lypsyl, nya rakblad, gummistövlar och ett par leggings. Som extra grej lyckades även ett iphone skal glida med. Paula köpte lite nytt till sin iphone då hon precis joinat iphone klubben. Vi köpte med oss mackor från Tasty's och promenerade hem till mig. Sedan skrev jag upp en massa bra appar som jag tycker hon ska fixa. Hjälpte henne även med andra saker på mobilen. Vi pratade, kollade bilder och umgicks. Hon drog precis hem och jag sitter och dricker te. Min hals börjar bli värre igen, jag som bara vill bli frisk! Ikväll är det middag och bio med Nick som gäller. Vi ska se filmen Django Unchained. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback