1 timme och 40 min gym

Idag slutade jag kvart över tre, så brukar undvika att träna på måndagar då det alltid är så mycket folk vid den tiden jag väl är där. Men eftersom jag ställde upp på att jobba över till stängning imorgon då jag brukar träna så kände jag mig tvungen. Jag var ombytt och klar tjugo i fyra. Idag körde jag 50 minuter kondition, hade ätit precis innan och kände att jag var back on track så körde på. Det var mycket folk men jag hade turen att lyckas få tag på en crosstrainer där jag körde 25 minuter och ett löpband där jag körde 25 minuter. Jag brände 539 kalorier och 6,75 km. Sedan körde jag 40 minuter styrka och avslutade med 10 minuter stretch. En riktigt bra dag på gymmet var det och känns så himla skönt nu efter. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback