Back at work

Efter ca fyra timmars sovande om ens det var det dags att gå upp i morse när alarmet ringde kvart i fem. Hade inte ens hunnit hamna i trött-stadiet så det var inga problem att komma upp. Var på jobbet kvart över sex, det var kolsvart ute och ganska creepy. Jag öppnade idag, för första gången, och det gick jätte bra. Det kom bara tre barn till min avdelning idag så dagen var seg men skön. Tröttheten började smyga sig fram under dagen. Slutade klockan två och gick direkt till gymmet där jag mötte upp Emma för att träna. Efter träningen tog vi sällskap hem sedan duschade jag och lagade mat med Nick. Har precis ätit klart och ska kolla lite serier innan det är dags för mig att krypa i säng. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback