Ikea shopping

Idag åkte jag och älsklingen först förbi Apoteket. Blev hostmedicin och halstabletter till mig och ögondroppar till älsklingen. Sedan bar det av till Ikea, underbara Ikea, kommer aldrig tröttna på att spendera tid bland alla inredningsprylar. Köpte med mig två orkidéer i ljusrosa (plast) som ska stå i vårt vardagsrum. En annan blad-blomma i grönt som nu står i vårt datorrum. Jag köpte en jätte fin lampa till sovrummet som står på fönsterbrädan, dock är den lite för stor för att stå där så eventuellt kommer jag flytta på den. Dessutom hittade jag ett super bra sy-set med massa nödvändigheter för bara 129 kr. Till det köpte jag lite tråd i olika färger också. Nu när man bor själv måste man ju ha såna saker. Sist köpte jag en äggdelare, perfekt att dela äggen med. Efter Ikea vistelsen åkte vi och handlade på Ica och nu är vi äntligen hemma igen. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback