Lång dag på jobbet

Idag var det en lång dag på jobbet. Började 8.oo. Vi hade endast fem barn på vår avdelning. Fast vid halv ett var det bara jag kvar på min avdelning av personalen så vi hade öppet till avdelningen bredvid så att jag fick hjälp av all personal där. Det var jag som stängde idag och klantig som jag är råkade jag starta larmet genom att öppna en dörr som redan var larmad av kökspersonalen. Som tur var hade vi bara tre barn kvar som snart skulle gå hem. För tjutandet var inte att leka med. I 30 minuter fick jag springa fram och tillbaka och ringa ett flertal samtal. Panik säger jag bara. När jag äntligen fick bort det så kom huvudvärken och den blir bara värre. Men att stänga gick i alla fall bra. Blev upphämtad av Nick och åkte förbi Olles på vägen hem för att hämta ut ett paket. Det var mina efterlängtade skor. Nu har jag klackarna i både svart och beige och ballerina skorna i vitt och svart. Detta paket gick endast på 224 kr så jag måste säga att jag gjort ett riktigt stort kap! Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback