Lång dag

Idag promenerade jag i den iskalla kylan i sällskap med Angelica till jobbet. Var riktigt himla kallt idag alltså. Mitt hår frös till is och tårna ilade. Jobbade 9-14, gick lite tidigare då jag hade tid hos ung-mottagningen för att hämta ut mitt recept på p-piller. Sedan gick jag direkt till gymmet och tränade. Lagom klar till när Angelica slutade. Vi möttes i centrum där jag bytte ett linne och hämtade ut pillerna. Sedan promenerade vi hem igen. Nära mig mötte vi en granne (rätt gammal) som inte kunde få upp sin bil i backen. Häromdagen kunde Nick inte heller komma upp i den backen utan fick ta sats. Så jag och Angelica erbjöd oss att hjälpa till. Sedan kom även Raghad förbi och vi alla tre sprang bakom bilen som idioter och puttade på. Men backen var så hal, typ bara is, så vi gled bara ner. Efter ett bra tag bestämde vi oss för att någon av oss fick köra. Under tiden som gått har minst 10 bilar passerat oss varav ca 8 bilar var tvungna att ta sats för att de inte kom upp. Raghad körde i alla fall och fick upp bilen genom att ta sats. Tänk vilket slit bara för att kommunen inte kan sanda ordentligt. Var inte hemma för ens halv sex och fick direkt hoppa in i duschen och sedan laga mat. Min älskling har ju opererat ögonen idag - ögonlaser. Så var/är tvungen att ta hand om honom. Har precis satt mig framför datorn och är super trött!! Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback