Lchf

Blev jobb 7.30-14.30 idag. Sedan gick jag förbi h&m i centrum och lämnade tillbaka ett par leggings jag köpt i för stor storlek. Mötte Angelica på vägen hem och tog sällskap en bit. Väl hemma bakade jag lchf bröd. Sedan har jag bara tagit det lugnt och väntat på att Nick ska komma hem. Dock är han fortfarande på jobbet. Så jag åt i förväg ensam. Gjorde en fetaost&soltorkade tomater - röra som Hanna lade upp ett recept på i sin blogg. Sedan lade jag det i lchf bröd och gjorde en sallad vid sidan om. Kollade nyss på One upon a time. Ska göra mig i ordning och lägga mig i sängen. Hoppas älsklingen kommer hem snart, vill hinna prata då vi inte setts sedan söndags kväll. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback