Nyårsafton 2012/2013

Fan vilken grym nyårsafton jag hade. Det började med en fem rätters middag här hemma med pappa, Nick, bror, Emma, farmor och farfar. Efter middagen åkte vi till Hässelby för att träffa Simon och Sara som var på en fest hos Simons vänner. Vid tolvslaget drog vi ut och avfärdade fyrverkerier. Sedan bestämde vi oss för att åka vidare. Så jag, Sara, Nick och Simon sa hejdå till alla och hoppade in i bilen mot Sundbyberg. Där var vi hemma hos Malins pojkvän Joel där de hade en fest. Hade sjukt kul där och jag och Sara måste skrattat oss igenom hela kvällen. Dessutom råkade jag hälla ett halvt glas med lakritslikör över hela mig så luktade lakrits hela natten. När våra pojkar hade tröttnat på det roliga vid tre tiden var vi tvungna att säga hejdå. Vi lämnade av Sara och Simon hemma hos dem och åkte sedan till Viksjö för att hälsa på Paula och Mathias. Där hängde vi tills nästan halv fem och då åkte vi hem. Hamnade inte säng förens klockan sex så jag måste säga att det var en väldigt lyckad kväll! Ciao<3
 
 
Förrätt nr1 - Ciabatta med hemmagjord majonäs och hummer. Förrätt nr2 - Parmesansoppa med rökt lax.
 
Varmrätt - Oxfilé, varma tomater, sallad, hemmagjord bea-sås och rostad sötpotatis i tunna skivor.
 
Efterrätt nr1 - Ost med apelsin&ingefärs marmelad. Efterrätt nr2 - Vitchokladkräm med en sås på mango&chilli.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback