Ord kan inte förklara hur mycket du betyder

I natt blev det inte mycket sömn. Att veta att min älskade sambo ligger brevid och har ont ledde till att jag sov väldigt oroligt. När jag vaknade hade jag ont i halsen men tog mig ändå till jobbet och jobbade 7.3o-14.oo. Mådde inte så bra på förmiddagen men som tur var släppte det under dagen, bara halsen som strular. Tog sällskap med Angelica hem. Har suttit och tagit det lungt, fixat med saker, lagat mat osv. Just nu är det bara riktigt jobbigt att jag vet hur ont Nick har. Jag vill att han ska må bra för det är då jag mår bra. Lider verkligen med honom och kämpar för att hjälpa honom så mycket jag kan. Förhoppningsvis är det värt det i slutändan, det enda jag vill är att se han glad. Hoppas jag får mer sömn inatt men med tanke på hur jag känner mig just nu är det osäkert. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback