Smoothies

Om det är något jag älskar så är det att få i mig en god smoothie till frukost på morgonen. Den här veckan har jag gjort tre olika och goda. Den första är en på banan och jordgubb. Den andra är en på banan och kiwi. Den tredje är en på hallon, kiwi och banan. Dessutom har jag lite lätt naturell yoghurt i alla smoothies både för mättnadskänsla och för att det blir godare då enligt mig. Det som är synd är att så många goda frukter är så dyra såsom mango, ananas osv. Men det här är verkligen ett tips på bra god frukost! Ciao<3


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Testa ha i en skvätt apelsinjuice och lite proteinpulver, är asnajs ;D

Svar: Tror jag testat apelsinjuice förut men just nu försöker jag undvika saker med socker i, iaf till frukost och middag! :) Men proteinpulver har jag dock inte testat, tack :)
Isabelle Bongcam

Postat av: Sara

Ahaa :) Fast jag menade sån riktig apelsinjuice som inte har socker i sig ;)

Svar: Vad är det för någon? Menar du pressa själv?
Isabelle Bongcam

2013-01-18 @ 12:52:02
URL: http://sjp.webblogg.se
Postat av: Sara

Jaa, antingen det eller typ tropikana :) De e ju färskpressat :)

Svar: Men de innehåller ändå ämnen man ska undvika för att gå ner i vikt. Läste på innehållsförteckningen och massa kolhydrater också :/.. men tack för tipset ändå :)
Isabelle Bongcam

2013-01-20 @ 19:34:17
URL: http://sjp.webblogg.se
Postat av: Sara

Fast alla frukter innehåller ju massa kolhydrater, utom typ hallon ;) Men jag förstår vad du menar :)

2013-01-21 @ 13:45:13
URL: http://sjp.webblogg.se

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback