Today

Kände mig tillräckligt frisk efter en kopp te i morse att jag kunde gå till jobbet. Tog sällskap med Angelica. Jobbade även över idag så jobbade 9-16. Sedan tog jag en tur förbi centrum där jag köpte lite nytt och så var det dags för personalmöte 17.3o-19.3o. Fick skjuts hem av en kollega och lagade direkt mat. Eftersom Nick jobbar borta med jobbet och inte ska sova hemma varken idag eller imorgon så fick jag äta själv. Blev quornfilé, champinjoner, halloumi ost och champinjon-sås. Riktigt gott måste jag säga. Har bara tagit det lugnt nu och ska strax göra mig i ordning för att sova. Ciao<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad gott med champinjoner!! Måste köpa!

Svar: Super, speciellt stekt i vitlök! :)
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback