Ayia Napa i text

Fyfan vilken underbar resa jag har varit på, helt sjukt. Det började med att vi den 17 juni fick skjuts av pappa till Arlanda. Det första vi gjorde när vi kom till hotellet var att lägga oss vid poolen, så himla skönt. Det tog ett tag innan vi faktiskt fattade att vi var utomlands. De här två veckorna gick så himla snabbt och man hade ingen koll på vad det var för veckodag då vi drack alkohol varje dag förutom den näst sista dagen. Vi låg på vår underbara strand, vi satt i en karaoke bar där en Michael Jacksson kopia uppträdde (han var grym), vi låg på stranden Nissi beach som hade kristall klart vatten, vi träffade på så otroligt mycket roliga folk och vi festade varje dag. Grabbarna Grus blev standard förar stället för oss även om vi kanske satt på någon bar och tog en drink innan. Vi lärde känna ett riktigt skönt kill-gäng som vi faktiskt hängde med flera dagar till 7-8 på morgonen. Vi upplevde både playboy party och fullmoon party på vår standard klubb Blue moon bar. Vi var med på barrundan - party hard två dagar i rad. Man var flera hundra pers som gick till massa olika barer tillsammans och gjorde massa tävlingar och annat, helt flippat. Dessutom var vi på partybåt - fantasyboat. Det har hänt så mycket roligt och sjukt den här resan. Mycket som jag inte kommer på just nu och mycket som inte kommer skrivas. Jag kommer låta bilder beskriva det mesta. Sedan om ni har några frågor är det bara att fråga på eller fråga i verkligheten. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback