Glossybox Juni

När jag var i Ayia Napa så fick jag hem två Glossybox för juni månad. Hade råkat fylla i ytterligare en prenumeration när jag trodde att jag bara bytte kort nummer. Men det spelade inte så stor roll då jag fick olika saker i boxarna förutom två saker som jag ska ge bort. Så det blev lite extra produkter denna månad. Temat för denna box var Don't let anyone ever dull your sparkle. Och det är välkända art directorn Therese Sennerholt som hjälpt till att designat boxen. Citatet speglar vad Glossybox står för, nämligen att när livet åker bergochdalbana är det viktigt att ha en viljestyrka och stolthet som en rustning i vardagen. Ciao<3
 
 
 
 
Innehållet:
 
Sebastian Professional Volupt Spray - volymspray
Hotmakeup Liquid Eyeliner - vattenfast flytande eyeliner
China Glaze Nail Lacquer - nagellack
Emite Make Up Proffesional Eye Lash Curler - ögonfransböjare
Figs & Rouge 100% Pure & Natural Tinted Lip Balm x2 - ekologiskt läppbalsam
Elisabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant - mirakelkräm
Pierre René Sweet Berry Gloss - läppglans

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback